середа, 20 січня 2016 р.

30.12.2015 року провела свято "Новий рік, Новий рік вже ступає на поріг"

1. Сьогодні весело у нас-
     Ми зиму зустрічаємо.
     Усіх, хто в залі є в цей час,



     Ми гаряче вітаємо.

2. Слухайте! Слухайте! Слухайте всі!
І не проґавте хвилини оці,
Щирою радістю вибухне зал,
І розпочнеться у нас карнавал.

3. То ж не барися, костюм одягни,
Сяють уже на ялинці вогні.
Сміхом і радістю повниться зал
Розпочинаємо наш карнавал.

Пісня

4. Хай буде це свято на казку багате,
Хай будуть ялинки, цукерки, сніжинки,
Снігуроньки, Діди Морози рум’яні ,
Й зимові канікули довгождані,
Кружляє в танку дітвора ясноока,
Вітає усіх школярів з Новим роком.

Танок

5. Чарівниченька-зима!
    нам дарунки принесла!
    Закружляв сніжинок рій,
    Здрастуй, здрастуй, рік Новий!

Виходить Зима

Зима.        Вітаю вас! Вітаю всіх! Мене усі чекають!
І хоч бояться морозів, все ж весело стрічають.
Ви чули казку, ніби я – жорстока і презлюча,
Та це неправда , скажу вам, душа моя співуча,
Співають в ній вітри, сніги співають, хуртовини,
Це колискова для землі, спочинок для людини.
Щоб  ви повірили мені, я подарую казку
Усім навколо, на довгу добру згадку.

6. Здрастуй, Зимонько – зима,
Ми всі раді недарма,
Дякуєм за Новий Рік
В хоровод ставай з всіма.

Хоровод «Білий снігу, сніженьку».

7. Летять сніжинки, наче біле диво.
Мете пороша, бо її пора.
У лісі, в полі стало так красиво,
І казці цій радіє дітвора.

Казкар. Казку в гості кличуть люди,
        Так ведеться споконвік.
        Рік, який почнеться з чуда,
        Буде щедрим цілий рік.
(робить «чарівні» рухи руками)
Крібле – крабе – бум!
Розганяю у всіх сум.
Кличу казку в зал,
Щоб радів і стар, і мал…

Виходить Попелюшка в брудному одязі.

Попелюшка.    Знов на бал зібралась вся сім’я
Мачуха, сестри, та тільки не я,
Стільки роботи повік не зробити:
Вікна помити і квіти полити,
Вдома прибрати, зварити харчі,
Купа прання – все роби і мовчи.
Хочу на бал та мене не взяли.
Чом такі люди жорстокі і злі?
(Плаче)

Казкар.              Не плач, Попелюшко,
Не треба жалю.
Потрапиш на бал, я тобі говорю.
Давайте згадаємо всіх фей, чарівниць,
І добрії   зможуть з’явитись умить.

Фея.                   Чудеса в казках бувають –
Навіть звірі розмовляють,
Чаклуни і чарівниці,
Золоті летять жар – птиці.
Той, хто добру душу має,
Зло завжди перемагає.
Серце сповнене любові,
Здатне на діла казкові.

Попелюшка.    Хто ти така, і де ти взялась?

Фея.          Я – казкова Фея
У палаці чудес гуляла
В мішечок чарівний
Дива – казки збирала.
І чую хтось мене гукає,
На новорічне свято закликає.
Мішечок з чудесами захопила,
І у вашу школу чим скоріше поспішила.

Попелюшка.    Я вірю в чудеса!

Фея.                    Хочеш побувати на балу?

Попелюшка.    Так, звичайно!

Фея.                  На балу щоб побувати,
                            Тобі треба відгадати
                            Всі загадки від малят
                            Від дівчаток і хлопят.

Конкурс «Загадки казкових героїв»

Уявіть, що відому вам казку розповідає один із казкових героїв. Вам потрібно назвати героя казки, від імені якого ведеться розповідь та назву казки.




Казка 1

«Безперечно, ми б не хотіли її підводити. Ми б могли відстати, вся ця історія закінчилася б там, на балу. Але ми не маємо права ні поспішати, ні відставати…» (Годинник, «Попелюшка»)

Казка 2

«Для мене дуже шкідливо стільки часу знаходитися у воді… Дякую цьому допитливому й неслухняному хлопчикові. Якби не він й не черепаха, скільки б це довелося мені лежати на дні?..» (Золотий ключик, «Пригоди Буратіно»)

Казка 3

«Ви гадаєте мені приємно жити з такою хазяйкою? Моя біда(а можливо й не біда) в тому, що я не можу брехати. Завжди їй всю правду розповідаю, за це мені й дістається: вона або кричить на мене, або кидає, або погрожує, що розіб'є. Але коли їй подобається, що я кажу, вона погладжує мою ручку і довго-довго дивиться у мене…» (Дзеркало, «Спляча красуня»)

Конкурс для батьків

-         Назвати казку, в назві якої є число.

«Вовк і семеро козенят»
«Троє поросят»
«Білосніжка і сім гномів»
«Про три гроші»
«Дев’ять братів сіроманців»
«Про царівну та сім богатирів»
«Алі-баба і сорок розбійників»
«Три горішки для Попелюшки»
«Десять братів і сестриця Галя»
«Дванадцять місяців»
«Три міхи хитрощів»



Фея.      Що ж, казки ти добре знаєш
               І на бал ти потрапляєш.

Попелюшка.    Дякую, дякую щиро.

Фея.                   Дорога, не поспішай,
                            І ще трохи зачекай.
                            Подивись на себе, мила,
                            В тебе сукня некрасива.
Фея.                   Щоб Попелюшку гарно вбрати,
                          Треба нам потанцювати,
                          А також в ігри нам пограти.

Танець – гра «Лавата».

Дружньо танцюємо: тра – та – та, тра – та – та
Танок веселий зветься «Лавата»
Мої вуха (ніс, ноги, руки)хороші,
А в сусіда кращі.

Гра «Я та не я»

                   Хто сьогодні встав раненько
Гарно вмився чистенько
                   Я
                  Хто вбрання надів святкове,
Гарне, чистеє, чудове?
         Я!
                   Хто прийшов сюди співати,
                   Веселитись, танцювати?
                  Я!
                   Хто не любить подарунки
                   Та святкові поцілунки?
                  Не я!
                  Хто вередливий і буркун,
                   Наганяє на всіх сум?
                  Не я!



Попелюшка.     Дякую, Феє, Вам за вбрання.
                             Стала красива я і чепурна.

Казкар.              Всі діти в нас чудові,
Всі прибрані, святкові,
Прийшли до нас на свято
Новий рік стрічати.

Конкурс «Кращий водій» (для хлопчиків)
Хто швидше підтягне до себе машинку, намотуючи шнурок на олівець.
Конкурс «Обтруси на подрузі сніг» (для дівчат)
Хто швидше зніме із завязаними очима якнайбільше прищепок.


8.   Хвилина по хвилині час збігає
І нам із вами вже прощатись час.
Нас Рік старий невдовзі залишає,
А Рік Новий уже спішить до нас.

9.   Чаклун – годинник видзвонить 12,
Магічна мить настане у житті.
На білу землю буде осипатись
Морозна ніч зірками конфеті.

Конкурс «Кенгуру» (хлопці)
Яка команда швидше дострибає, тримаючи мяч між ногами.

Конкурс «Вишикуйся по місяцю дня народження» (дівчата)

10. Усмішку і надію, і розраду
Візьмемо із собою в Рік Новий,
А негаразди лишимо позаду
В старому році – й буде все «окей».

11.  Бажаємо прожити років двісті:
Здоров’я, щастя, радості усім.
Хай листоноша носить добрі вісті
Щоранку цілий рік до вас у дім.

12. Із Новим Роком щире всім вітання,
Із новим щастям ми вітаєм вас.
І вам даруєм пісню на прощання,
Співайте з нами й буде все гаразд.


Немає коментарів:

Дописати коментар